Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014

λογικη ακινησίας ή κάτι άλλο; (σκεφτόμενος φωναχτά)






Αυτό που λες πως είναι η λογική ακινησίας

Αυτός λέει πως μάλλον είναι σχέση του 'εγώ κι εσύ'



Του λες κάνε το πιο λιανά

Και εξηγεί επαναλαμβάνοντας την κουβέντα σας:




«Θέλω να φύγω απ' εδώ, δεν το αντέχω άλλο.

’Πέ μου λοιπόν εσύ που ξέρεις, που θα βρω καλύτερα;



Μου λες ότι σκοπεύεις να μας οδηγήσεις απο δω ως εκεί

Κι εγώ υποθέτω, βρε αδελφέ, πως θά ’χεις κάποιο μέσο



Σε ρωτώ, λοιπόν: με τι μέσο;

Μου λες πως το μέσο είμαι εγώ ανάμεσα σε άλλους



Δηλαδή τι; Εγώ θά ’μαι η ρόδα κι εσύ το τιμόνι;

Δεν πάω τότες μόνος μου καλύτερα...



Αλλά δεν ξέρω που να πάω

Και υποθέτω πως εσύ ξέρεις καλύτερα



Σε ρωτώ λοιπόν: πως θα είναι εκεί πέρα;

Μου λες δεν είσαι μάντης για να ξέρεις λεπτομέρειες



Δηλαδή μπορεί να είναι και χειρότερα, όπως μας λένε οι άλλοι;

Βρε δεν κάθομαι στ' αυγά μου καλύτερα...»






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου