Τρίτη 24 Απριλίου 2018

Το Πνεύμα του Αϊνστάιν και ... Ψηφίζω ΣΥΡΙΖΑ




Το πνεύμα του Αϊνστάιν επισκέπτεται κάποιον που μόλις  έλυσε άριστα τις ασκήσεις σε τεστ υψηλής  νοημοσύνης:

- Απάντησες σωστά σ’ όλες τις ερωτήσεις! Συγχαρητήρια του λέει...
- Ευχαριστώ , του απαντά ο άλλος.  Τώρα θέλω να με βοηθήσεις πρακτικά να σε φτάσω σε ύψος νοημοσύνης!
- A, μα αυτό 'ναι το ευκολότερο, του άπαντα ο Αϊνστάιν - έχω πεθάνει… Έχω δυο απορίες, όμως, αν μπορείς να μου τις λύσεις….
- Να τις ακούσω, λέει ο άλλος περιχαρής.
- Ψήφισες ΣΥΡΙΖΑ;
-Ναι, λέει η αναδυόμενη μεγαλοφυΐα.
- Eίσαι μεγιστάνας του πλούτου; τον ρωτά ο Αϊνστάιν.
- Όχι, λέει η αναδυόμενη μεγαλοφυΐα.
- Και δεν το μετάνιωσες μετά από τα μέτρα που πήρε και παίρνει;
- Όχι! ψήφησα και θα ξαναψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ!
- Για ποιο λόγο; επιμένει ο Άλφρεδ…
- Διότι είμαι αριστερός και δεν θα ψήφιζα δεξιά.
- Δεν υπάρχει κάτι άλλο στην αριστερά; 
- Πώς. Υπάρχουν γκρουπούσκουλα εκτός βουλής, και το ΚΚΕ που εκπροσωπείται σ΄αυτήν. Και είναι το μόνο άξιο λόγου... Αλλά είναι δογματικό, ξεπερασμένο κι η ηγεσία του όπως  κι όσοι την ακολουθούν έχουν  την κύρια ευθύνη για ο,τι συμβαίνει... οι άνθρωποι είναι χαμηλότερης νοημοσύνης…
- Συγγνώμη, του λέει ο Αϊνστάιν, το ΚΚΕ είναι στην κυβέρνηση;
- Όχι!
- Τότε γιατι σου φταιει το ΚΚΕ;
- Γιατί δεν κάνει τη διαφορά, κι αρνείται να κυβερνήσει.
- Δηλαδή, αν εκανε τη διαφορά και κυβερνούσε, θα το στήριζες;
- Όχι. επ' ουδενί! Δεν με εκφράζει το σταλινικό πρόταγμά του καθόλου... 
- Δεν χρειάζεσαι βοήθεια από μένα, του λέει ο Αλφρεδ, και κτυπάει παλαμάκια…
- Δηλαδή είμαι στο ύψος σου! Επιβεβαιώνει  η αναδυόμενη μεγαλοφυΐα…
- Το έχεις ξεπεράσει, του λέει ο Αϊνστάιν, έχεις ήδη υπερβεί το όριο της κοινής λογικής, που μόνο ευφυείς και ηλίθιοι το καταφέρνουν…. 

Και κοιτώντας προς τον ουρανό επανέλαβε: Δύο πράγματα είναι άπειρα: Το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το σύμπαν δεν είμαι σίγουρος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου