Σάββατο 13 Απριλίου 2013

Όπου και να πάει το ΚΚΕ





Ξέρεις κάτι;
Όπως και να πράξει το ΚΚΕ, θα πράξω
Όπου και να πάει, θα πάω
Ό,τι και να γίνει, θα γίνω

Αν μπορούσες να μπεις βαθύτερα απ’ τον φλοιό και να ψάξεις στον υπόκαμπο του εγκέφαλου μου πιθανόν να έβρισκες εκεί μνήμες προγόνων σε σύρμα, σε φυλακή, εξορία, ακόμα και στο εκτελεστικό απόσπασμα.

Είναι δύσκολο να αδιαφορήσεις για κάποιους με τους οποίους σε συνδέει αίμα. Αίμα που ρέει σε φλέβες ακόμα,  κι αίμα που άδειασε απο τις αρτηρίες χυμένο χάμω...

Ξέρεις κάτι;
Το ΚΚΕ εσύ δεν το εκτιμάς  περισσότερο απο μένα  επειδή εγώ δεν επέλεξα να το επικρίνω λιγότερο απο σένα. Κι αν θέλεις πίστεψε και τούτο: ίσως τα λόγια μου να προξένησαν οργή σε σένα, σε μένα  έφεραν θλίψη. Δεν θα τολμούσα να ομολογήσω αγάπη για μια αφηρημένη ιδέα - για το ΚΚΕ όμως (για τα αμέτρητα σώματα που φτιάχνουν το σώμα του) τολμώ.  

Μ



2 σχόλια:

  1. Μπραβο Συντροφε
    Αν εχω καταλαβει σωστα οτι εισαι απο την Ικαρια,ο πατερας μου "επαραθερισε" τρια χρονια στο νησι σας.
    Lunatsarsky

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά σύντροφε Lunatsarsky

      Κι αν έχει κάτι η Ικαρία για το οποίο αισθάνομαι περήφανος, είναι ότι έμαθε απο εκείνους, που "παραθέρισαν" εδώ. Τον πατέρα σου, λοιπόν, σύντροφε, τον θυμόμαστε κι εμείς, με μεγάλο, πολύ μεγάλο σεβασμό.

      M

      Διαγραφή