Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Δώστε μου πίσω







Δώστε μου πίσω τον κλεμμένο χρόνο μου
Δώστε μου τα χρόνια, τις μέρες, τις ώρες, τις στιγμές μου που μου κλέψατε

Δώστε μου πίσω τη δύναμή μου που παγιδέψατε
Δώστε μου τον ιδρώτα μου, τον πλούτο που η κλεμμένη ενέργεια μου δημιούργησε

Δώστε μου πίσω τις χαμένες ευκαιρίες μου
Δώστε μου το έλλειμμα ακεραιότητας και αξιοπρέπειας που μου επιβάλατε

Δώστε μου πίσω τη χαρά της εργασίας που πνίξατε στην αναγκη
Δώστε μου το ρεζερβουάρ δημιουργικότητας που μου στερήσατε

Δώστε μου πίσω την φαιά ουσία του εγκέφαλου μου
Δώστε μου την ικανότητα να βλέπω τις αιτίες για την φτώχια στην οποία με βυθίσατε

Δώστε μου πίσω το αίμα που τραβήξατε απ’ τις φλέβες μου
Δώστε μου τα κομάτια του σώματος μου που φάγατε στους βρώμικους πόλεμους σας

Δώστε μου πίσω την ευτυχία που σβήσατε με τα δικά μου δάκρυα
Δώστε μου την ηρεμία που αφάνισε η φρίκη κι η κατάθλιψη που μου προξενήσατε

Δώστε μου την αλήθεια που θάψατε κάτω από την ατελείωτη ψευδολογία σας
Δώστε μου την λογική που εκτόπισαν οι δεισιδαιμονίες κι ο ανορθολογισμός σας

Δώστε μου πίσω την πίστη στην ικανότητα μου για κάτι καλύτερο, την ελπίδα
Δώστε μου τον κλεμμένο τόπο του ονείρου, του παιγνιδιού και της χαράς της ζωής

Δώστε μου την ελευθερία που ακύρωσε η αθλιότητα που μου επιβάλατε
Δώστε μου την ανάσα που μου κόψατε με τρόμο, καταπίεση και βία

Δώστε μου πίσω την φύση που κατάστρεψε η απληστία σας
Δώστε μου το θαύμα της αναδημιουργίας της, τα χρώματα της άνοιξης

Δώστε μου όλα αυτά που μου ανήκουν που τα ιδιοποιηθήκατε
Δώστε μου τα πίσω, σας λέω, κι ας ξέρω πως μόνο με το ζόρι θα το κάνετε

Δώστε μου πίσω την κλεμμένη ζωή μου
Δώστε μου την, σας λέω, και θα το λέω μέχρι την Δευτέρα Παρουσία αν χρειαστεί. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου