Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

Ποιον ορίζω εγώ ως φτωχό;



«Πλουσιώτερος ο ελαχίστοις αρκούμενος- αυτάρκεια φύσεως γαρ πλούτος»,
 Σωκράτης. 

«Ποιον ορίζω εγώ ως πλούσιο; Τι να σου πώ; Είναι σαν την ομορφιά. Ορίζεται η ομορφιά; Εγώ θεωρώ ότι ο πιο πλούσιος άνθρωπος είναι αυτός που έχει αρκετό χρόνο και ησυχία αρκετή για να μπορεί να σκέφτεται και να γράφει ποίηση».
Γιάννης Βαρουφάκης

❇❇❇

Red rock: 

Ποιον ορίζω εγώ ως φτωχό; 
Τι να σου πώ; 
Είναι σαν την ασχήμια. 
Ορίζεται η ασχήμια; 

Εγώ παλι θεωρώ ότι ο πιο φτωχός άνθρωπος 
Είναι αυτός που έχει αρκετό χρόνο 
Αλλά δεν βρίσκει ησυχία, 
Κι όσο κι αν σκέφτεται 

Δεν μπορεί να κάνει ποίηση
(Γιατί όταν πεινάει, δεν πειδάει
Κι αντί να τεριάζει λέξεις με προσποίηση 

Τις τρίχες του μαδάει. 
Η φτώχια, λες εσύ, είναι της ποίησης μαμή 
Και λέει κι αυτός, "πριν ξεγεννήσει, πού να βρω ψωμί;")


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου