Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2015

Χωρίς Μεταφορές



Όταν την συνάντησα, το έκανα γιατί δεν ειχα κάτι καλύτερο να κάνω. Δεν μ' ενδιέφερε τι ακριβώς ήθελε, μόνο πως το ήθελε από μένα. Μετά έφυγα ικανοποιημένος και ανίδεος.

Όταν με κάλεσε για γεύμα κι εγώ πήγα με άδεια χέρια, δεν μ' ένοιαζε που έφερα βαθύτερη  έλλειψη γενναιοδωρίας μαζι μου, μόνο πως δεν θα μπορούσα εσαεί να κρύβω τη φτώχια μου

Όταν με κοιτούσε διαπεραστικά, έλεγα πως βλέπει μόνον  ό,τι εγώ δείχνω. Μετά αντιλήφτηκα πως ήμουν γυμνός, μα οχι και πως εβλεπε το κενο που έκρυβε η γύμνια μου

Όταν μιλούσα σαν εγκυκλοπαίδεια, μου 'πε πως η κατανόηση μετράει  πιότερο απ' την γνώση, και σκέφτηκα πως προσβάλλει τη νοημοσύνη μου, αδιαφορώντας για το τι εννοούσε

Όταν μου είπε "μη μου στείλεις μήνυμα, αν δεν σου στείλω εγώ", είπα πως δεν είχε τίποτε αξιόλογο να μου πει πια, μα δεν μου πέρασε απ' τον νου πως με θεωρούσε χαμένο χρόνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου