Κυριακή 26 Μαρτίου 2017

Περιγραφή μιας χυδαιότητας



Σχετικα με τη φωτό: Ξέρετε τι κάνουν αυτοί εκεί; 
Αν επιτρέπεται να σας εξηγήσω μία «χυδαιότητα», αλλά χωρίς να μπορώ ν' αποφύγω χυδαίες εκφράσεις... τότε να σας πω: 

Οι τύποι εμπλέκονται σ' ενα μικρο όργιο, δημοσίως: κωλοπιάνει ο ένας τον άλλον! Προσέξτε την επαφή τους! Η φωτογραφία δεν λέει ψέματα... Κωλοπιάνονται,  το διασκεδάζουν, και γελάνε... προσφέροντας και διασκέδαση στ' αφεντικά των...
Ναι, σου λέω! Αυτό κάνουν!

Δεν έχω θέμα με τα «γούστα» τους. Κι αν αυτό συνιστά «προσβολη δημοσίας αιδούς», η ιδιωτική μου αιδώς δεν προσβάλλεται... Γούστο τους καπέλο τους... αν τους αρέσει... 

Βέβαια, για τον τύπο στη μέση, όσον αφορά την αίσθηση αιδούς, θα έκανα μιαν εξαίρεση. Αν αυτό συνέβη χτες, δηλαδή στην επέτειο της λαμπρής μας γιορτής, που τόσο μας εμπνέει ακομα και σήμερα...θα έλεγα πως αυτός «προσβάλει τη εθνική μας αιδώ...» Αλλά μάλλον η φωτό είναι παλαιότερη... οπότε, «αθώος» ο κατηγορούμενος, λόγω αμφιβολιών...

Λοιπόν, δεν έχω πρόβλημα με τα «βίτσια» τους, γενικά κι αόριστα....Έχω πρόβλημα όταν αυτά τα κάνουν σε μένα, ξέροντας πως δεν μου αρέσει... και δεν τους γουστάρω καθόλου ... 

Αυτό κάνουν συστηματικά. 
Αυτό εγώ το θεωρώ κακοποίηση (όχι απλά παρενόχληση)... Σεξουαλική, πολιτική... Όπως θες πες την...  Κακοποίηση είναι...
Αλλά πού να βρω το δίκιο μου...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου